VTech Ia5859

VTech Ia5859
alaAverage 1.4

5 Tests

Mai 2024

alaTest hat 5 Testberichte und Kundenbewertungen für VTech Ia5859 zusammengefasst und analysiert. Im Durchschnitt wurde das Produkt mit 1.4/5 bewertet, verglichen mit einer durchschnittlichen Bewertung von 4.0/5 für andere Produkte in der Kategorie Schnurlose Telefone.

Im Durchschnitt haben Anwender dieses Produkt mit 28/100 bewertet.

Bewertungsanalyse

(Basierend auf 5 Bewertungen)

Meinungen  

Haftungsausschluss:

Unten ist eine Liste der Bewertungen für diesen oder ähnliche Produkten. Wenn Sie glauben, dass diese Gruppierung falsch ist klicken Sie bitte hier, um das zu melden.
Lesen Sie mehr auf unserer FAQ-Seite.
Zeige 1 - 5 von 5 Testberichte anzeigen: aus Deutschland | in anderen Sprachen

Kundenmeinung (amazon.com)

Amazon.com review summary for VTech Ia5859

 

alaTest has collected and analyzed 1 user review of VTech Ia5859 from Amazon.com. The average user rating for this product is 2.0/5, compared to an average user rating of 3.9/5 for other Cordless Phones on Amazon.com.

0% of the reviews on Amazon.com give this product a positive rating.

Mai 2024

Kundenmeinung (epinions.com)

Worthless

 

i like the answering machine

too much money for the return you get on your investment

Aug 2006

Kundenmeinung (epinions.com)

Same problems as other review

 

Reception

Erratic performance, no mute or speakerphone

Feb 2006

Kundenmeinung (epinions.com)

vtech

 

I was originally so excited to be buying this phone. We only have one phone jack in my house and so this made it possible to have two phones. I bought it for a reasonable price. At sixty dollars I didn't think it was a bad deal. I brought it home ...

Easy to use easy to program comes with answering machine

additional handset is a dud

Nov 2005

Kundenmeinung (epinions.com)

vtech

 

Easy to use easy to program comes with answering machine

additional handset is a dud

Nov 2005

Preisvergleich für VTech Ia5859

No prices for this product

Ähnliche Schnurlose Telefone

  • Dieselbe
    Marke